۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

نجواي بي صدا



تمام روزهايم بوي دلتنگي مي دهد
پرسه مي زنم در ميان بي كسي ام
گويي باز تنها شدم
اما اين بار تنها تر از هميشه
گاه مي نويسم از بي وفايي تا فراموش نشود قلمي كه مي خواست از عشق بنويسد روزي
و اين روزگار تنها از بي وفايي سخن مي آورد.
تنها از رفتنت مي نويسم . . .
آسمان باريدن از سر گرفت . . .
تو گمان كردي رفتنت را بدرقه مي گويد. . . .
نمي دانستي مي بارد تا اشك هايم در ميان دستانش گم شود
گويي اشك هايم را بدرقه مي گويند. . .
براي همه ي گريه هاي نكرده ام اين شب دلتنگم . . .
گناه من اين است كه بي گناه دلتنگم . . . .
بي گناه لبانم نام تو را فرياد مي زنند
و بي گناه مجذوبم
و باز تو سكوت كردي
بانوي غم
88.05.08
00:45

۱۳ نظر:

  1. گناه من اين است كه بي گناه دلتنگم

    بين تمامي سطور و جملات اين فراز درخشاني بود و به ياد ماندني تر .

    پاسخحذف
  2. و كاش ميدانستي كه چقدر دوستت دارم

    پاسخحذف
  3. بسیار زیبا و دلنشین می نویسی
    وصف حال من بود
    موفق باشی
    "گاه مي نويسم از بي وفايي تا فراموش نشود قلمي كه مي خواست از عشق بنويسد روزي"

    پاسخحذف
  4. سلام سارای عزیزم

    متن هات فوق العاده است عزیزم

    اجازه میدی پیوستت کنم تو بلاگفام؟؟؟؟

    پاسخحذف
  5. گر نکوبی شیشه ی غم را به سنگ / هفت رنگش می شود هفتاد رنگ
    ممنون که به وبلاگم سر زدی !!

    پاسخحذف
  6. سارای عزیزم...خوشحال میشم نظرت رو در رابطه با آخرین پستم بدونم گلم...مثه همیشه...ممنونم

    پاسخحذف
  7. خيلي زيبا و سرشار از احساس بود . بوي دلتنگي ميداد . گاهي زندگي چيز هايي رو از آدم ميگيره كه بدون اونها ادامه دادن خيلي سخته . ولي زندگي ادامه داره و بايد صبر كرد .



    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  8. درود بر شما دوست عزیز.

    با مطلبی در مورد محاکمه سران اصلاحات بروزم

    "سرت را بلند کن..."

    Www.paknewis.blogfa.com

    منتظر حضور سبز شما.

    فرشاد

    پاسخحذف
  9. و تا همیشه دل تنگ هم تک واژه ی همیشگیت خواهم بود
    انگاه که ارام صدا میکردی

    سارا

    .
    .
    .



    خیلی زیبا نوشتی گلکم دلکم

    پاسخحذف
  10. wow! چه خبره اینجا! دو روز نبودیم چه اتفاقها که نیفتاده (حالا چه اتفاقی خدا عالمه!!!) D:
    خب باید بگم که من آخرش رو خیلی دوست دارم :
    و باز تو سکوت کردی...

    پاسخحذف
  11. درود
    اشعارت رو مطالعه كردم .لطيف و سبز هستند.
    اگر اجازه بدي لينكت مي كنم تا دوستانم و خودم بيشتر به شما سربزنيم

    پاسخحذف
  12. درود بر شما دوست عزيزم:

    حتما اطلاع داريد که سيستم وبلاگ نويسي بلاگفا در دوران پس از کودتا ، برخورد نامناسب و غير حرفه اي با وبلاگ نويسان مخالف داشت . ضمن اينکه علاوه بر اين تعطيلي عجيب وبلاگ ها ، حرف هايي مبني بر وابستگي هاي مدير اين سيستم نيز شنيده مي شود.

    به هر رو ، با توجه به اينکه در سالهاي آينده انتظار هر حرکتي را از دولت کودتا مي توان داشت ، جمعي از وبلاگ نويسان تصميم به خروج از بلاگفا گرفته اند.
    تا با تحريم اين سيستم ، حکومتي شدن آن را محکوم کنند ، پسر بهتر که جلوي ضرر را از همين حالا گرفت. و بتوانيم آزادانه وبلاگ نويسي کنيم.


    بنده نيز همراه شدم و پاک نويس را به دامنه بلاگ اسپات انتقال دادم . پس ضمن سپاسگزاري از شما ، به خاطر اينکه آدرس .بلاگ من را در پيوندهايتان قرار داديد ، از شما خواهشمندم ، آدرس را به صورت زير اصلاح کنيد.

    www.paknewis.blogspot.com

    از اين پس در اين آدرس منتظر حضورتان هستم تا باز هم همراه هم باشيم.

    سپاسگزار

    فرشاد

    پاسخحذف