۱۳۸۸ مرداد ۲۸, چهارشنبه

سياه مشق نام تو


دلم عجيب براي نوشتن تنگ شده است
اما بهانه اي نمي بيند قلمم
پر جوهر باز بدون حرفي بر كاغذ نقش يك سياه مشق مي زند
سياه مشق نام تو
پرسه ي جوهري بر كاغذ عريان دلم اين شب آرام آرام چشمانم را تر مي كند
اي كاش آغوشت روزي ...لحظه اي ....دقيقه اي .....مال ِ ..... نه! اشتباه جوهر چكيد انگار....
باز در ميان واژگان خطاطي شده ي غريب و بيگانه گمنام مي شود نام ِ من
كَم كَمك اين ترانه غرق مي شود ...دانه دانه
نقطه مي چينم ، تا راه بازگشت به تو هميشه برايم باز باشد
اما در اين سياه مشق حتي نقطه ها را هم پيدا نمي كنم
سياه مشق تنها سياه مشق است
انگار حتي ارزش نقل قول هم ندارد
س ي ا ه
نقش نام تو بر كاغذ دلم
گاهي حتي نامت
سياه مي كند نقش سفيد كاغذ دلم را
اما اين قلم هنوز پر جوهر
سياه مي كند
با نام تو
ذهن من را
بانوي غم
(spring 88)

۲۳ نظر:

  1. ***

    اول

    داشته باش منو ، الان می خونم !





    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  2. ***

    ناچشیده جرعه ای از جام او

    عشقبازی می کنم با "نام" او


    ...................................


    دختر چرا اینقدر قشنگ می نویسی ؟

    ***
    Elham
    ***


    بعد التحریر : ایشالا هرچی قلمتو بتراشی دراز تر بشه ، هرچیم غم هاتو بنویسی کوتاه تر بشه !

    پاسخحذف
  3. زیبا بود ، هم نوشته .. هم خوشنویسی ...

    موفق باشید و همیشه این چنین زیبا ..


    فرشاد

    پاسخحذف
  4. زیبا بود عزیزم
    به خصوص :
    "گاهي حتي نامت
    سياه مي كند نقش سفيد كاغذ دلم را"...
    حرف نداشت

    پاسخحذف
  5. اي كاش آغوشت روزي ...لحظه اي ....دقيقه اي .....مال ِ ..... نه! اشتباه جوهر چكيد انگار....

    زیبا بود

    موقق باشی

    پاسخحذف
  6. اي كاش آغوشت روزي ...لحظه اي ....دقيقه اي .....مال ِ ..... نه! اشتباه جوهر چكيد انگار....

    زیبا بود

    موفق باشی

    yadamkon

    پاسخحذف
  7. مراقب نقش سفيد كاغذ دلت باش
    اگه حواست نباشه روزی میرسه که
    جایی برای حک کردن هیچ اسمی توش باقی نمیمونه
    موفق باشی

    پاسخحذف
  8. زیبا بود و غیر قابل وصف ....

    پاسخحذف
  9. درود بر دوست عزیز

    با مطلبی به عنوان "اصلاحات مظلوم" پیرامون مشکلات اصلاحات بروز خستم.

    منتظر حضور و نظر محترم شما.

    سپاس گزار ، فرشاد

    www.paknewis.blogspot.com

    پاسخحذف
  10. ***

    طبق معمول من اومدم حاضری بزنم برم !!!








    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  11. چشم هایم را می بندم ظاهر می شوی. پشتِ پلک هام مگر اتاقِ ظهورِ عکس های توست؟

    پاسخحذف
  12. فدای مهربونیات عزیزم

    پاسخحذف
  13. لعنت به تو .
    نفرین به تو
    ... بی ...
    چرا نمی خوای بفهمی تو ؟
    حالا بعدا می گردم یه شخص مناسب واسه این تو پیدا می کنم...

    پاسخحذف
  14. اقا یا خانوم خاک چرا با بانو این طوری
    حرف میزنید!!!
    هیچ کس حق توهین به احساسات بانو رو نداره!
    لطا طرز صحبت کردنتونو با ایشون عوض کنید

    پاسخحذف
  15. ببخشید واقعا، اصلا قصد توهین نداشتم . فکر نمی کردم یه تیکه از تته پته های سررسیدم اینطور بازخورد داشته باشه .

    تو کامنت های قبلیم برای هر موضوعی که ایشون گذاشتن من هم با همون موضوع یه چیزی نوشتم . این پست هم موضوعش "تو" بود منم بر همون اساس یه چیزی نوشتم .

    از بانو هم صمیمانه طلب بخشش می کنم . امیدوارم که جو صمیمی و شاعرانه این بلاگ رو بهم نریخته باشم .

    پاسخحذف
  16. دوست عزيز ناشناسم ممنون از لطفت عزيزم
    و در باب جناب خاك / شايد هم سركار خاك...از اينكه هميشه سر مي زنيد ممنونم
    كاش خودتونو معرفي مي كرديد
    متوجه شدم كه اين كامنت اين دفعه تون هم يه حس نوشته است
    اين تو شايد هيچ كس خاصي نباشه توي نوشته هاي من
    شايد هم مخاطب خاص باشه
    خودم هم گاهي نمي دونم
    .
    .
    .
    آه از اين زندگي

    پاسخحذف
  17. ممنون از توضیحات هر دو

    هم از بانو دوست عزیز

    و هم از شما که امیدوارم جناب خاک شما هم روزی دوستی عزیز باشید!

    پاسخحذف
  18. از آقا یا خانومه ناشناس ممنونم. روزگاری بودم ولی کاری کردم که دیگه نباشم.

    خطاب به بانو :>> تو خط آخر نوشته، نوشته شده : بعدا می گردم و یه شخص مناسب برای این (تو) پیدا می کنم...

    پاسخحذف
  19. جناب خاک
    منظورم این بود که امیدوارم روزی دوستی خوب برای من باشید هم چون بانو!
    وگرنه من خودم هم شک دارم که برای بانو دوست خوبی باشم!
    ولی از این مطمئنم که بانو برای من دوست خیلی خوب وعزیزی هستش !!!

    پاسخحذف
  20. گاهي حتي نامت

    سياه ميكند كاغذ سفيد قلبم را


    دوسش دارم ساراي نازنين


    مثه هميشه زيبا و پر احساس

    پاسخحذف