۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

ترانه ام بوي نان نمي دهد


بوي گرم نان تازه خريده ي پدر مرا از اتاق كوچكم بيرون مي كشد
همه ي فضاي آشپزخانه را پر كرده نفس زندگي
صداي قل قل سماور ضرب آهنگ مي زند
انگار نام " تو" را با آوا مي خواند
مي گويد بيا در كنار بخار تنفس پر تلاطم من سكني گزين
مزه ي شور پنير و تلخي قهوه ام اين بار دلچسب تر است چون
" تو با مني "
تو مي پنداري جريان دارد حيات در بودنم
پدرم
مادرم
"تو"
دفتر خاطراتم
آلبوم هاي پر عكسم
قانون شكني هايم
دست نبشته هايم
فرقي نمي كند
وابستگي ، وابستگي است....دل تنگي مي آورد
باز سر ميز من به رويا فرو رفته ام
انگار باز پرت شدم به همان اتاق كوچك و تاريكم
باز "تو" در كنارم نيستي و
باز اشك هايم جاري است
زمان ....
ديرم شده
بيش از حد در روياهايم پرسه زدم انگار
و اين صداي مادر است كه مي گويد :" باز گريه !!!!"
بانوي غم
88.05.22

۸ نظر:

  1. این شد یه پست درست حسابی! المان های آشنای متن باعث شد بیشتر به دلم بشینه. آفرین دوستم (:

    پاسخحذف
  2. سلام بانوی عزیز ...
    بالاخره بعد از چندین با تلاش موفق شدم تو وبلاگ شما هم نظر بگذارم ...

    مثل همیشه زیبا می نویسی ، منظورم از زیبا نوشتن یعنی اینکه اون چیزی که تو ذهنت هست رو کاملا به مخاطبت انتقال میدی..

    به هر رو، پیوند شما به وبلاگم اضافه کردم با اجازه ، خوشحال میشم به جایی هم اینجا داشته باشم ..

    ارادتمند
    فرشاد

    پاسخحذف
  3. زیبا بود بانو
    زیبا و غمگین
    :|

    پاسخحذف
  4. ...
    بهار نارنج دشت تو
    با مگس های شهری
    بارور نمی شود
    ...

    پاسخحذف
  5. با یک نظر متفاوت در خدمت دوستان هستم

    من از اون صبحونه های توی عکس می خوام.

    پاینده باشید

    پاسخحذف
  6. ا الان مي رم توي فيس بوك اعلام مي كنم پيدات كردم برديا :دي
    توي فيس بوك توي ليست گمشده هايي:دي
    *
    صبحانه باشيم خدمتتون

    پاسخحذف
  7. ***

    تو ! خوش بحالت ای " تو " !


    خیلی خوب منتقل شد این احساس ! خوب منتقل کردی !


    قلمت استوار ! امیدوارم هرچی قلمتو بتراشی درازتر بشه !


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  8. جان مادرت.. جان عزیزت.. اینها رو ننویس.. جدا از این که نثر زیبایی داری، ولی چه دلیلی داره که دوست داری همه بخونن نوشته هات رو؟ این ها بیان احساسات شخصی تو هستش.. دوست نداشته باش بقیه بخونن.. یه جایی بنویس که فقط خودت بخونی.. شاید ندونی ولی ندونسته داری بدبختم میکنی

    پاسخحذف