۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

نفس كشيدن ممنوع


وقتي بالاي سرت پچ پچ مي كنند
مجبورت مي كنند روي تختي دراز بكشي
ماده ي بي هوشي در ميان رگ هايت تزريق مي شود
ميان خونت حسش مي كني......جاري مي شود....سرد در گرماي حياتت
آخرين صداهايي است كه مي شنوي
و كرخت .....بي حس .....بي حركت
و در نهايت بي هوش
درد ندارد ....اما با هر تكاني كه مي خوري ، خاطره اي دردناك تداعي مي شود
چراغي شش لامپ را مستقيم توي صورتت روشن مي كنند....كور مي شوي گويي
نمي داني چرا ياد لبخند شيرينش ناگهان جرقه زد
ياد آن عطر بوسه هاي پر مهرش بر گونه هايت
دلخوري ، كه چرا بيشتر از آن به يادشان نيفتادي
حس مي كني جلوي چشمانت را برفك گرفته....طعم قهوه ي تلخي كه هفته ها پيش نوشيدي اين بار تلخ تر مي شود...
و خلاء اي عجيب
گويي دوران بي هوشي به پايان رسيده
.....تو زنده مانده اي
اما
نه ....صدايي مي گويد :" نفس نكش ....صداي نفست مرا آزرده مي كند."
تصميمت را مي گيري
دوران بي هوشي انتخاب تو خواهد بود
.
مي ميري
بانوي غم
88.05.18

۸ نظر:

  1. زیبا بود
    متین پناهی

    پاسخحذف
  2. ترجیح میدم همچنان چیزی نگم...

    پاسخحذف
  3. اگر فقط یک دم
    یک "دم"
    از تو فاصله بود
    سینه ام را پر می کردم
    از هوای "بازدم"ات...

    پاسخحذف
  4. دلم برای خودم میسوزد
    که آرزویم، نه برای زندگی کردن نتیجه ای دارد
    و نه
    برای مردن !

    پاسخحذف
  5. این اولین باریه که نتونستم درباره ی چیزی نظر بدم... :دی

    در کل تا به حال تجربه ی خودکشی نداشتم و امیدوارم اگر روزی جرات اینکار را داشتم به هیچ عنوان بهانه ی خودکشی ام عشق نباشد

    از یک پسر و چند تا دختر شنیدم زدن رگ دست حس خیلی لذت بخشی داره !!!!!

    ولی اگر من روزی جرات این کار را در خودم ببینم دوست دارم صادقانه خود کشی کنم. (ایهام بین "بی ریا بودن" و "مانند صادق هدایت مردن" !!!! در اینجا احتمالا قصد نویسنده بیشتر معنای دوم بوده :دی)

    پاسخحذف
  6. میگه که
    I'm Still avake but I Don't feel Alive
    feel my hate and wait for me to Die
    I wanna see your bleed,just kill your Name
    I Steel your Life ,Still reamains A LIE
    چیزه . مطمئنی که لیریکس یه کاره موسیقی رو برگردون به فارسی نکردی ؟

    پاسخحذف
  7. شرمنده من زیاد انگلیشم خوب نیست واسه همین اگه اشتباهی چیزی تایپ شده ببخشید

    پاسخحذف
  8. آخ نمی دونی چه دنیای باحالیه

    از طرف یک مرده

    مرده را به ضم میم بخوانید نه به فتح

    ....

    محض رضای خدا کلمه ی تاید رو از کامنت بردار
    خیر ببینی جوون

    پاسخحذف