۱۳۹۱ آبان ۲۶, جمعه

شماره ای که نباید گرفت


توی ِ سینه ام یه حفره خالی شده از درد ِ نبودنش ... تلفن رو بر می دارم و بی اختیار شماره ی تویی رو می گیرم که نباید بگیرم و ازت می خوام بیایی ایستگاه ِ مترویی که یه آبشار داره ...
از زیر ِ آبشار وقتی رد می شم که دستات و گرفتم و دارم سعی می کنم بغضی که قبلن قورتش دادم و دوباره قورت بدم ؛ می ریم همون کافه ای که شاید یه روزی باید شماره ات رو می گرفتم ...
تو اینجا نشستی کنارم رو همون میزی ِ که باعث شد شماره ات رو بگیرم و داری نقاشی می کشی و قهوه ی ترک ت رو بدون تعارف بهم سر می کشی و من دارم خودم و با نوشته هام سرگرم می کنم و نسکافه ای که بهت تعارف نمی کنم با شیر و بی شکر!
هوا سرده درست مث ِ همون روزایی که شماره ات تو گوشیم زنده می شد ...  و بارون می زنه درست مث همون روزی که شماره ام تو گوشیت زنده می شد ... وهوا داره می ره به سمت روزایی که تو همین خیابون شماره هامون یکی شد ...
91.08.23
بانو
*
بانو نوشت : اینکه نشستی کنارم بی دلیل دارم برات نوشته هامو می خونم و با اینکه اصلن خوب نیستن گوش می دی و تایید می کنی یکی از دوست داشتنی ترین رخداد های زندگیم ِ که کم تکرار می شه .... ! شاید تو رویا 


۴ نظر:

  1. سارا به نظر من نوشته شخصیه برای اینکه مخاطب عام (مثلا من) که در بطن جریان نیست نمی تونه خوب ارتباط برقرار کنه ، و یا اگه بپسنده به خاطر تصویر های ذهنی اییه که خودش از ماجرا های خودش با مخاطب خاص خودش تو همچین فضاهایی تجربه کرده، نمی دونم متوجه منظورم شدی یا نه؟ به نظر من تصویر کم داره. جدا از اون مخاطب نمی دونه شما به اون آدم چقدر احساس خوب داری و یا اینکه چقدر دلتنگشی. و یا اینکه مخاطب متوجه نمی شه که تو روزهای سردو که برات خاطره ساز بودن، دوست داری یا نه. تکلیف مشخص نیست ...
    شخصا برای اینکه بتونم ارتباط بیش تری برقرار کنم هم به تصویر بیش تری نیاز دارم و هم اطلاعات بیش تری.
    می دونم دوست داری نوشته هات مرموز بمونن و گاها از قصد زیاد اطلاعات نمی دی :) ولی به نظرم برای اینکه ارتباط بهتر و بیش تری برقرار کنم با کار به فاکتور های بیش تری نیاز دارم.
    ولی با این حال زبان نوشته رو خیلی دوست دارم و حتی فضاهای کارو حتی با کم بود تصویر سازی.:)
    می خونمت.
    موفق باشی.:)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. می دونم رضا جان
      زیادی عادت به شخصی نوشت کردم
      بس که نیست که حرف امو بشنوه ....
      ممنونم از توضیحاتت و نقد هات :) و مرسی می خونی همیشه

      حذف
  2. مزخرفه
    این رو برا مخاطبت ایمیل کن چون هیچکسی نمیفهمه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ایمیلشو ندارم متاسفم !!
      در ضمن اگه خیلی مزخرفه می تونید خوندن وبلاگ رو متوقف کنید !

      حذف