۱۳۹۰ دی ۲۱, چهارشنبه

belive me

كاش دوست داشتن
معني ديگه اي جز دوست داشتن داشت
.
.
.
تا باورت مي شدم ...

***
حتي وقتي دستانت ازم دوره و برق نگاهت با تلاقي چشمانم آشتي نمي كنه بازم دوست دارم كنارت بشينم ! منتظر چايي اي باشم كه قراره دير برسه و نگات كنم و بهت با نگاهم بفهمونم دوستت دارم

90.10.21
بانوي غم
*
بانو نوشت : مرسي نذاشتي بغضم بشكنه ... مرسي دستامو گرفتي و يه شبانه روز باهام تو خيابونا راه رفتي تا تنهايي رو حس نكنم و هزاران مرسي ديگه ...
دلتنگي نوشت : بغض دارم ، دو ماهي مي شه !!!! نمي شكنه ، اما من دارم مي شكنم
انتقاد نوشت : هيچ وقت انتقاد پذيراي خوبي نمي شيم چون انتقاد رو بلد نيستيم ! از هر چي ارگان و سمت و موسسه و كانون و ... بريدم!
براي ارزشي ها نوشت : از وبلاگ شخصي من بريد بيرون ! دوس دارم با كسايي كه دوسشون دارم بي پرده و بي پروا و شايد بي عفاف حرف بزنم ! براي لباس هاي زيرتون خوب نيستااا !

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر