۱۳۸۸ اسفند ۱۶, یکشنبه

آرزو و نرسيدن


بي قراري مکن
به زودي در يک روز آفتابي
که از نظر پروانه ها تصادفي چهار شنبه است
آسمان پيراهن آبي اش را مي پوشد
و ديگر هرگز عريان نمي شود.
آن روز تو به آرزويت خواهي رسيد
و من که آرزويم رسيدن تو به آزويت است
بر آورده مي شود .

*
بانو نوشت : دلم خيلي هواتو كرده، كاش صدايي ، نسيمي ، قاصدكي مي آمد ز سوي تو
دوست نوشت : مرسي از همه ي دوستايي كه سر مي زنند و جوياي حال اند و مرسي از پر مشغله ها( شايد هم بي معرفت ها) يي كه سر نمي زنند
پنگول نوشت : هنوز دلم بابا برديا مي خواد ! باباشو اضافه كردم چون بابا شده :دي

۷ نظر:

  1. سلام سلام
    نبینم دلتنگ باشی رفیق
    درست میشه بابا
    راستی من تو دسته سوم بود که بی معرفت بودم
    به خدا خیلی این روز ها درگیر کار بودم . اما تو فیس بوک گهگاهی یه چیزی برای عکسهات میذارم .
    به بردیا هم اگه دیدیش سلام برسون




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  2. سلام عزیزم ، خوبی؟
    اینجا رو دوس دارم خیلی خیلی

    پاسخحذف
  3. سلام.

    دلتنگی هاتم قشنگه....

    پاسخحذف
  4. دلتنک
    شاید
    دلشکسته
    حتما


    و آرزو ، دور از دسترس
    آرزو دارم که به یکی از آرزوهام برسم

    پاسخحذف
  5. سلام بانوی غم عزیز
    بعد از ماجراهای مسخره ای که تو تی جی نیوز براتون پیش اومد، راهی نبود برای پیگیری حالتون، جز همین وبلاگ ها که خدارو شکر میبینم مینویسید، هرچند که خسته و با غم! اما مینویسید!
    خوشحالم که روبراهید و امیدوارم شاد و سربلند باشید.
    تاریک و روشن
    به امید روشنی

    پاسخحذف
  6. ***

    سلام سارای عزیزم
    چقدر دلم برای نوشته های زیبات تنگ شده بود !
    حس شاعرانه فوق العاده ای دارن نوشته هات .

    ببخشید که این مدت بهت سر نزدم ، تقصیر خودم نبود ، خیلی به یادت بودم ولی زیاد امکان اینترنت اومدن نداشتم .

    امیدوارم همیشه موفق و سلامت باشی و متن های زیبا بنویسی .



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف