۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

بيا ره توشه برداريم ...



" كسي گفت بيا مرگ را آرزو كنيم
چرا كه كسي چنين آرزويي ندارد
به گمانم براي يكبار هم كه شده
آرزويم بر آورده شود اين بار ....
*
هزار آسمان بلند
اگر به جان اين زمين تنها كني
آغوشت آبي نمي شود
كوتاه بيا
كودكيهايم را بغل كن
كه ما بسيار بزرگ شده ايم. "
*
بانو نوشت : "آي آدم ها .." چقدر تنهايي زيباست و بس محزون
چهارشنبه سوري نوشت : مي سوزيم يا مي سوريم ؟
دلنوشته : رفتم تقويم رو نگاه كنم ، ديدم تقويم داره بهم فحش مي ده ، ميگه 2255 روز گذشته ، نمي خواهي بيخيال بشي !! گويي دل جواب ِ رد به سينه ي تقويم مي كوبد.
نصيحت نوشت : دوست من بخواب و آنگاه خواهي ديد ...که رويا همه ي حقيقت است .

۷ نظر:

  1. گاهی آرزوها دیر می شوند آنقدر دیر و دور که دیگر نه آرزو هستند نه دوسشان داریم....
    برای رسیدن به لبخندت آرزوی مرگ کرده ام اما یواش یواش دارم بی خیالش می شوم و با نفرتی عمیق این روزها را سپری می کنم ...

    این روزها دارد باورم می شود دنیا هم قصد ندارد بی خیالم بشود

    پاسخحذف
  2. گلم دلم می خواهد سالی گذشت از یادت هم بگذرد و خاطره ای را در روح و جانت زخم نکرده باشد و سالی که می آید به جانت نفس تازه بدهد

    پاسخحذف
  3. ***

    این روزها چه زیاد می شوند آنان که مرگ را آرزو می کنند ، با اینحساب به زودی مردن هم کیمیا می شود !

    .................

    از تعابیر این متنت فوق العاده خوشم اومد ولی یه برداشتی ازش کردم که خوشم نیومد ، یعنی دوست ندارم تو رو با اون برداشتم ببینم ، پس بی خیال اون برداشت می شم !!!


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  4. سلام . دقیقاً همین طوره . اگه بخوای با چیز های کوچیک دلت رو درگیر کنی یه وقت به خودت میای و میبینی عمری گذشته . شاید باید کمی راحت تر برخورد کرد . شاید هم نه . در هر صورت مواظب خودت باش و عیدت هم پیشاپیش مبارک .




    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  5. @الهام : ممنونم عزيزم كه سر زدي !! چه برداشتي كردي؟
    بايد توضيح بدم كه اين پست فقط يه جور تخليه است نمي خوام نا اميدي القا بشه
    @سارايي : قربونت برم ، بي خيال نمي شود دنيا ، انگار او نيز همچو من عاشق پيشگي پيشه كرده .
    @شهرام : عيد ِ تو هم مبارك دوست ِ گلم ، بازم تاكيد مي كنم ، نا اميد نيستم ، دلتنگم

    پاسخحذف
  6. ***

    @ بانوی غم
    گفتم که بی خیال اون برداشت می شم !
    وینک




    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  7. ببر : وحشی و زیبا
    سال نوت مبارک

    ----------------

    The End
    نه
    ُSTART

    پاسخحذف