۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

باور ِ عشق ...باور ِ ما


حس ِ مبهمي است
روزگارم عجيب پر نفس است
مشامم پر است از عطر ِ حضور هايي پياپي
آدم ها مي آيند و مي روند در اين كوته عمر ِ من
و هيچ يك نمي دانند عشق چيست!
عشق اين سه حرفي ، پنج (شش !) نقطه واژه اي است پر معنا
به چشمان ِ خويش در ائينه بنگر
آن را خواهي يافت
به دستان ِ دوستانت دستي بكش
آن را لمس خواهي كرد
طلوع خورشيد در پس ِ طوفاني مهيب
حضور ِ "او " و ...
همگي عشقند و
" ما " باور نداريم
*
براي" او " نوشت :
قدم.. با هم.. من ..تو.. ما یعنی قدم هایی كنار هم.. من نمی ترسم چون تورو می شناسم..
تو هم من رو می شناسی.. پس نترس..
ما هستیم..
ما هستیم..
دلتنگ نیستم..
بغض نكردم.. من روشنم ..مثل تو .. مثل اونكه روشن بود و پرواز كرد..
پرواز...؟
بال های من كجاست....!!!

88.08.15

۱۸ نظر:

  1. عشق که پنج تا نقطه داره.

    می خواستی ما رو امتحان کنی نه؟

    ........

    کجایی کم پیدا؟

    پاسخحذف
  2. @ واي سلام برديا
    نه برديا عشق ِ من شش نقطه ايست مي دوني چرا!!
    ع ش ق .
    عشق نقطه سر ِ خط!!!!

    پاسخحذف
  3. ***

    دوستی ، طی کردن سنگفرش پیاده رو هاست ،

    دوستی ، دویدن زیر باران خنک بهاران است ،

    دوستی ، دستان پر مهر "تو" است ،

    دوستی ، با هم بودنست ،

    زمین خوردنست ،

    خندیدن است ،

    دوستی ، صداقت است ، دروغ نیست .

    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  4. دوستی ان است که اگر دوستت غمگین است بی کلام او تو غم را در چشمانش ببینی و شتابان به سوی او برای کمک روی
    دوستی یعنی اگر دوستت در چشمان تو نگاه کرد تمام غم های عالم را فراموش کند و دست تو را بگیرد و باهم بخندید
    دوستی یعنی تجربه کردن بی الایش عشق
    دوستی یعنی دیدن زیبایی درونی دوست
    دوستی یعنی عشق
    و عشق و عشق و عشق ...

    پاسخحذف
  5. عشق مثل معرفت میمونه

    جفتشون کمیاب شده

    چه با 1 نقطه چه با 3 نقطه و یا 5 و 6 نقطه

    یه چیزی مثل کشک و دوغه

    پاسخحذف
  6. عشق

    عشق...

    اصلا "عشق" یعنی چی؟

    یعنی کورکورانه کسی یا چیزی را دوست داشتن...

    یعنی هر کار احمقانه ای کردن...

    یعنی زیر پا گذاشتن تمام اعتقادات...

    یعنی...یعنی...

    نمی دانم تا حالا عاشق نشدم اگه معنی عاشقی اینها باشند !؟...

    پاسخحذف
  7. این عکس قشنگ.
    عشق ات قشنگ تر.
    :)

    پاسخحذف
  8. در مورد حدیث عشق و دنیای اون، تجربه و حال و روز عشق و عاشقی رو همیشه به منتهی به این بیت مولانا می‌بینم:
    علت عاشق ز علت‌ها جداست
    عشق، اُسطرلاب اسرار خداست...
    مادربزرگم همیشه می‌گه: هیچ وقت کلمه‌ی مقدس «عشق» رو راحت به‌زبون نیار...

    پاسخحذف
  9. چه عجب بانو
    چشم ما روشن شد
    خوبی ؟
    :-)
    عکست هم خیلی قشنگه

    پاسخحذف
  10. به روز شدنت مبارک چه با عشق چه بی عشق !!!

    پاسخحذف
  11. هر كسي از ظن خود شد يار من
    از درون من نجست اســـرار من

    پاسخحذف
  12. می توانی در هنگام پرواز چشمهايت را نبندی، به انتها بنگر، غوطه ور شدنت را می توان ديد در ميان ابرهای پاک

    پاسخحذف
  13. عشق ... عشق
    زیبا ترین کلمه و حس دنیا
    پر معنا...
    پر از حرف برای گفتن و نگفتن ، اما نه عشق میتونه فقط یه چیز باشه فقظ یه چیز که میشه همه چیز
    خیلی ها میگن علاقه شدید قلبی ( ع ش ق ) اما کار قلب دوست داشتن پس یعنی این عشق نیست باید با ذهن و مغز دوست داشت که بتوان فریاد زد عشق
    اما میتونه خودِ عَشَقَ هم باشه که دورت بپیچه و اونقدر دورت تاب بخوره که از پا دربیایی ولی چه جنگ زیبایی ، حریفت عشق و داورت عشق و تو هم میدونی که در نهایت پیروز عشق ولی با این که له میشی و از پا در میایی اما از پا در اومدن به وسیله عشق هم زیباست خیلی هم زیباست پس عاشق شد هم با ذهنت هم با قلبت مهم اینه که حریفت عشق ، یه بینهایت ، یه خدا ، یه چند حرفی بی نقطه ، یه نفس ، یه صدا ، یه زندگی ، یا یه صفر یا یه ... یه عشق به زیباییی بینهایت ....
    سکوت ...
    سکوت...
    پر از ناگفته های گفتنی وگفته های ناگفتنی

    پاسخحذف
  14. مثل هميشه زيبا مي نويسي و من هم مثل هميشه مي گويم بيشتر از زيبا نوشتن مطلبت از نوشتن دوباره ات بعد از مدتي طولاني خوشحالم و بايد مثل هميشه بگويم من از عشق سر در نمي آورم و هنوز دهان مباركم بوي شير مي دهد !!نه بوي گفتن دوستت دارم !!‌:دي :دي

    پاسخحذف
  15. سلام .
    تو یه فیلم تازگیا دیدم یکی به اون یکی میگفت عشق یعنی به خاطر یه دختر از همه دختر های دنیا دل بکنی . با اینکه اولش یه کم عجیب و حقیرانه به نظر میرسه حرفش ، اما وقتی که عشق های آبکی امروزی رو مقایسه میکنی میبینی بد هم نیست . لا اقل در نوع خودش خوبه .
    راستی همه اتفاق های بد هم در دراز مدت بد نیستن . گاهی میبینی یه شکست میخوری اما بعد ها میفهمی که چقدر به نفعت بوده اون شکسته .
    راستی دوست های مشترک زیادی داریم و گه گاهی بلاگ تون رو میدیدم . اگه اجازه بدین لینک و فالو تون میکنم . اگه دوست داشتین هم خیلی خوشحال میشم لینک من هم تو جمع لینک های دوستان تون باشه





    با درود و سپاس فراوان : شهرام

    پاسخحذف
  16. بر عکس من که نه احساسی داره و نه شور و شوقی، خوبه که تو حداقل یه چیزایی درونت هست که دل خشت کنه به آینده . از اون شش نقطه گرفته تا خودت و اون و بقیه با هم یا بی هم ...

    پاسخحذف
  17. مریم- کافه سیاه سپید۲۲ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۵:۲۲

    من آلوده بودم
    آلوده ی جزر ومد صدایت
    و تو برای دست کشیدن به پوست من
    انگشت هایت را
    گم کرده بودی

    پاسخحذف
  18. سلام.
    فکر کنم وبلاگ من نیومدی !

    http://pooriamonazah.blogspot.com/

    دلیل اینکه این حدسو زدم بعد بهت می گم !

    پاسخحذف