۱۳۹۰ آذر ۱۲, شنبه

اين زمستان خونين ...



باز بالا مي آورم
خون مكيده شده اي
...
آهنگ هاي يكنواخت و سيگار هاي پي در پي و قهوه اي جاري بر ميز گرد كوچك اتاق خوابت
دلم مي گيرد از تو
دلم مي گيرد از خودم
دلم مي گيرد از ...
.
.
.
خون بالا مي آورم باز
اين زمستان هاي خونين ...
90.09.10
*
بانو نوشت : نوشته هام مال ِ خودمه ، نه براي يه مشت آدم جاهل ! هر چي بيشتر منو سركوب كنيد قدرتمند تر مي جنگم ... من زني ام از نسل فروغ ! براي زنانگي هايم ، براي زندگي ام ، براي ايمانم مي جنگم ...
توصيه نوشت : ميتوان گفت بيمار رواني يكي از محرومترين اقشار جامعه محسوب ميشود و لذا پرداختن به امور آنها يكي از وظايف مهم افراد جامعه بخصوص متخصصين اين رشته ميباشد.در اين راستا مراكز درماني نقش ارزنده اي در بهبود اين افراد دارند. به بعضي از دوستان !!! توصيه مي كنم خودشونو نشون بدن به مراكز درماني ، معضلات ج ن س ي شونو حل كنن !!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر