۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

نيمكت دو نفره



جا خوش مي كنم بر روي نيمكت دو نفره
حرف هايم را كنار ِ خود مي نشانم
همه ي آنهايي كه از ترس دلگير شدن نگفته ام
هنوز دو دلم ....اين حرف هاي من است! شك دارم
نامه هايي دارم براي "او"
برگشت خورده از پست خانه
من تا نزديك ترين اداره ي پست شلنگ تخته اندازان مي روم
تو بمان و حرف هايم بر اين نيمكت ي چوبي دو نفره
*
من تنهايم
روي اين نيمكت ِ خاك گرفته ي پارك
همه ي دنيايم
تا انتهاي اين نيمكت
و تو در اوج
كاش اندكي كمتر بودي تا حالا .
آنطرف نيمكت نشسته بودي
*
"بانو" نوشت : دلم نمي خواست آپ كنم ، نوشتنم نمي آد قلمم باز جوهر تموم كرده
مناسبت نوشت : گويا روزِ عشاق نزديك ِ !! كادو چي مي دي چي مي گيري:دي
" او" نوشت : كاش بودي تا ...! سكوت مي كنم چون تو گفتي زيباست و پر صداتر از صد فرياد
پي نوشت : تقليد كار ِ بدي ِ مگه نه!؟ پس از من تقليد نكن!( قابل ِ توجه ِ عده اي خاص)
نصيحت نوشت : بزرگترین پند زندگی این است كه گاهی احمق ها هم درست می گویند !
دلهره نوشت : آقا اين پنگول چش شده ؟‌:( من برديا مي خوام

۱۶ نظر:

  1. صندلی دو نفره سالهاست که حرف های من و "او" را در آهن سرد خویش فرو خورده
    که روز عشاق نردیک است چه خبر از او؟ "چه خبر؟" را که می برد برایش؟ و جوابش را چه کسی برایم خواهد آورد...؟ از کسی انتظاری نمی رود...قاصدک تو ببر برایش دلتنگی هایم ر، در گوشش که سالهاست از صدای من خالیست آهسته بخوان: هنوز صندلی دو نفره یمان خالیست...

    پاسخحذف
  2. چشمها نمی توانند سکوت کنند...

    پاسخحذف
  3. ***

    مثل همیشه فوق العاده بود !

    متنی نوشتی که برخاسته از ذهنی خلق و وقلبی لطیفه !

    ...

    راستی سارای عزیز نمی دونم من هم جزو اون "عده خاص" هستم یا نه ، ولی اگر هستم باید بگم هدف من تقلید نبوده که اگر هم بوده تقلید از یک کار خوب و اثر هنری خیلیم بد نیست بلکه خیلیم خوبه !!! :D
    متن هایی رو که برات در قالب کامنت نوشتم در حکم دلنوشته های کسی بدون که نوشته های تو اونقدر هنرمندانه در وجودش طوفان به پا کرد که جسارت کرد و خودش قلم به دست گرفت و برایت نوشت ! امیدوارم این جسارت رو بر من ببخشی !



    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  4. چه عجب شما برگشتي و اپ كردي ..
    دلممون تنگ شده بود

    پاسخحذف
  5. در ضمن اگه دنبال كادوي ولنتاين هستي فردا يه سر به پاك نويس روزانه بزن

    پاسخحذف
  6. خوب بود و پخته.
    در مورد ننوشتن یه بزرگی میگفت:
    نوشتن بهتر از منفجر شدنه.جوهرتم اگه تموم شد
    با مداد بنویس.
    اتفاقا چون درست میگوینداحمق خطاب میشوند.

    پاسخحذف
  7. باز دوباره این پارک سوت و کور ِ
    بی تو اینجا برای ِ من یه کابوس ِ

    منو رها کردی و رفتی به خاطر پرواز
    دل من گرفته و می دونم دیگه هیچ وقت روی این نیمکت چوبی نمی شینم

    پاسخحذف
  8. سلام

    احمق ها اکثرا درست می گویند منتها چون احمق نامیده شدهاند کسی باورشان ندارد

    پاسخحذف
  9. دیگر نگران این خلوت‌های کوچکم نیستم. از آن وقت که حتی با هم بودن‌مان را ممنوع کردند و آزادی‌مان را در تنهایی‌مان دانستند. قلمت را دوست دارم، چون نادیده، دعوت‌مان می‌کند روی نیمکت ب‌نشینیم و گپی بزنیم و دمی بیاساییم.

    پاسخحذف
  10. سلام سارا

    چه جالبه این روزها که انگشتانم قدرت ندارن تا افکارم را روی برگه های سفید نقاشی کنند با تو آشنا شده ام....
    قلمت را دوست دارم

    پاسخحذف
  11. وااای
    عجب عکسی

    در جای خالی نیمکت ، درختی روییده(چه تمثیل زیبایی)


    جای خالی روی نیمکت
    جای خالی قاب عکس روی دیوار
    جای خالی "یار دبستانی" در نیمکت کناری
    ...
    جای خالی ... در گوشه همیشه خالی قلبم

    پاسخحذف
  12. نوشتت که خیلی خیلی قشنگ بود خوشمان آمد !
    منو یاد یه چیزی انداخت....... چقدر از اون روزا دور شدم

    پاسخحذف
  13. پارک لاله
    جلسه ی کامروز
    نعره های یک خانم یعنی بانوی غم
    گیر دادن ماموران پارک
    حاضر جوابی سارا
    عصبانیت مامور و زدن حرف هایی که برای یک دختر از خود کشی هم بد تر است و حتی پسر ها هم اب می شوند از شنیدن ان حرف های بد
    نظاره گر بودن عاشق پیشه ی سارا و لال بودن او و عدم حمایت از عشق و فقط ناظر صحنه ی خرد شدن سارا و بغض او بودن

    پاسخحذف
  14. اقا یا خانوم ناشناس
    من به عنوان یک شخص سوم که اصلا اونجا نبودم و کار کسی رو هم تایید نمیکنم چون نمیدونم ماجرا چیه نظرمو میگم من اگر جای شما بودم و اطمینان هم داشتم که حق با من هستش باز هیچ وقت تو یجای عمومی این حرف رو نمی زدم چون کسی که از ماجرا خبر نداره نمیگه بانو چه کار بدی کرده میگه این شخصی که این حرفو زده اصلا کار قشنگی نکرده و حتما مشکلی داشته با بانو وحتما واقعیت خلاف اینه!!! پس نه تنها من به هدف های شخصیم نرسیدم بلکه شخصیت خودم هم به شدت رفت زیر سوال بدون اینکه کوچکترین آسیبی به شخصیت بانو رسونده باشم!

    پاسخحذف
  15. ای کاش شما اگه واقعا بانو خطایی کرده بود خیلی محترمانه فقط به خودش اشتباهش رو گوش زد میکردید والبته نه با توهین!!!
    ای کاش یاد بگیریم وقتی به کسی توهین میکنیم در واقع داریم به خودمون توهین میکنیم فقط به خودمون!!!

    پاسخحذف
  16. @ ناشناس اول:
    طلا كه پاك ِ چه منتش به خاك ِ!!
    همواره معتقدم ازادي بيان در نوشتار هاي شخصي ام رعايت مي شه ، از اين رو كامنت شما رو پاك نخواهم كرد.
    در ضمن كاش كمتر دروغ مي گفتي و پنهان كاري مي كردي!

    @ ناشناس ( شناسايي شده ) 2 :
    ممنون كه دفاع كرديد اما خودم مي تونم از خودم و وبلاگم و زندگيم محافظت كنم
    من نيازي به دفاع ِ حبابي ندارم

    پاسخحذف