۱۳۸۸ مهر ۱۵, چهارشنبه

ستاره اي افتاد

امشب در راه بازگشت به خانه
كودكي را ديدم ;
در آسمان مه گرفته ي اين شهر پر اوهام ، در پي ستاره اي مي كشت.
ستاره اي درخشان در اين ظلمت شب.
خيره شدم ....گشتم ....كم نور ترين ستاره از آن ِ من
رقص مهتاب او را مجذوب كرده بود
و من طنين آواي لغزان اندامش را مي نگرم ، وقتي سر مي خورد در ميان انوار مهتابي
وقتي ستاره ي كم نور ِ من ، آسمان دلم را ترك كرد ، شكوفه هاي اين بهار جايش را به خزاني سرد داد.
وقتي چشمانش ديگر از آن ِ من نبود ، برايم چشمك نمي زد ، گريه تنها راه نجاتم بود.
حالا رقص ستاره ها تنها رويايي است كه من مي بينم.
ستاره مي چينم از دشت آسمان ها....
برايت
شايد بماني
*
بانوي غم
88.07.16

۲۰ نظر:

  1. اون که رفته دیگه رفته
    دیگه برگشتن نداره

    پاسخحذف
  2. ...
    اي ستاره ما سلاممان بهانه است
    عشقمان دروغ جاودانه است
    ...

    پاسخحذف
  3. این نظر توسط نویسنده حذف شده است.

    پاسخحذف
  4. خسته نباشید
    امیدواریم وبلاگتان هر روز پر بار تر شود .
    ممنون که ما را با کامنتهایی که در تی جی ان ان می گذارید خوشحال می کنید .

    پاسخحذف
  5. ** کودک زمینی ! **

    پر نور است ...اما خود را کم نور میپندارد ...
    خود نمیداند بزرگترین ستاره ی تمام کهکشانهای گیتی است ...
    .
    .
    نمیداند تنها به خاطر آنکه فاصله اش با زمین زیاد شده ....زمینی ها او را کم نور و کوچک میبینند ...
    خودش هم باورش شده انگار ...
    جالب است که یک کودک از زمین پیدا شده که پر نوری و بزرگیش را با وجود میلیاردها سال نوری فاصله فهمیده ...
    اما ستاره هنوز خودش را نیافته !

    پاسخحذف
  6. اگه بگم همه حرفایی که نا حالا بهت گفتم دروغ بودهن چی ؟
    اگه بگم ولی بخاطر خودت بودهکه دروغ بوده چی ؟
    اگه بگم دروغ گفتم که بخاطر خودت بوده که دروغ گفتم چی ؟
    اگه بگم اصلا دروغ گفتم که حرفایی که تا الان بهت گفتم همه دروغ بودن چی ؟
    خ.ک : اصلا فرقیم مگه می کنه ؟

    پاسخحذف
  7. zibae setreha be naresidaneshoone
    age miresidan dg setareie nemimoond

    پاسخحذف
  8. ama man ghab migiram setareat ra .
    akhar shekastani ra ke nabayad chid

    پاسخحذف
  9. رفت که رفت دنبالش نرو بر نمیگرده

    پاسخحذف
  10. ماندنش به ماندن تو بسته شد
    با گره اي كه در آسمان در چشم ستاره ها زد

    پاسخحذف
  11. ترجيح می دهم در تاريکی شب به جستجوی ماه به آسمان بنگرم و منتظر لبخند زدنش باشم

    پاسخحذف
  12. ستاره چیز خوشکلیه اما ماه و ندیده به نظرت ستاره رو بهتر مبینه؟

    پاسخحذف
  13. سرکار خانم بانوی غم عزیز! باور کنید بهت زده ام. اصلا دلیل ناراحتی شما را نمی فهمم. اصلا فرض را بر این بگذاریم که من اشتباه کرده ام (که قبول دارم اشتباه کرده ام)، باز هم علت عصبانیت شما را متوجه نمی شوم.در هر صورت من از مسوول وبلاگ خواستم که آن کامنت را حذف کند اما باور کنید هنوز در بهت هستم که عصبانیت شما از کجا ناشی می شود؟ من چه خطای ناصوابی انجام داده ام که شخصیت من را در دیدگاه شما نابود کرده است؟ واقعا گیج شده ام...
    یا علی

    پاسخحذف
  14. راستی برای اینکه سو تفاهم را رفع کنم، عرض می کنم که نام شما را از روی صفحه ای که در سایت عکاسی دارید یافتم. لطفا ذهنتان به سمت و سوی دیگری نرود...

    پاسخحذف
  15. @ آقاي خانعلي زاده ذهنم به جاي ديگه اي نرفته بود و مطمئن بودم از همون جا ديديد !
    اما لزومي نداشت نامم رو توي تي جي نيوز كه روزانه اين همه دانشجوي تي جي ازش بازديد مي كنن بنويسيد
    كه در ضمن كارتون بر خلاف بند 4 مرام نامه بود
    *
    بگذريم در هر حال

    پاسخحذف
  16. ***


    شب ها ستاره ها با من همدردی می کنند ، نمی بینی لرزش شانه هایشان را در پرتو سوسو زدنهاشان ؟؟

    دلم تنگ است ...




    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  17. سلام
    می دانید مشکل شما در کجاست؟ شما خودتان را کاردرست و منطقی و معتدل می دانید ولی مخالفانتان را بی منطق و بدون مطالعه می دانید. خواهر عزیز، به جرات می توانم ادعا کنم میزان مطالعه من از اکثریت قریب به اتفاق همدانشگاهیان بالاتر است. در ضمن من هر روز تمام روزنامه های مخالف و سایت های ضد انقلاب را مطالعه می کنم ولی خداوکیلی شما چند بار کیهان خوانده اید؟! یک مورد هم بدجوری سر دلم مانده: شما خودتان را میانه رو و من را تندرو خوانده اید. اینکه در یک کامنت گفته بودید به عقاید بهایی ها درباره جدایی دین از سیاست علاقه دارید، جزو میانه روی شما محسوب می شود؟

    پاسخحذف
  18. @ آقاي خانعلي زاده
    وبلاگ من سياسي نيست !
    لطفا به رنگ كثيف سياست آلوده اش نكنيد!
    توي عمرم وبلاگ سياسي نداشتم و نخواهم داشت!
    من معتقدم سياست ديدگاهي جداست و نبايد با ديانت ادغام شود
    با نام دين نمي توان دروغ هامونو پنهان كنيد!
    نمي گم شما و هم فكري هاتون دروغ مي گيد! اين حرفا رو نمي شه توي دهن من گذاشت!
    من هميشه معتقدم يه سوزن به خود يه جوالدوز به ديگران!
    اگه ديگران بدند ما هم بدي هايي داريم
    شما هميشه فكر مي كنيد نظر مخالفانتون ، مخالفت ِ مستقيم با شماست!
    من هميشه به شما و امثالتون احترام گذاشتم!
    هميشه هم همه ي ديدگاه ها رو بررسي كردم
    اما خيلي ها معتقدند بايد مخالفين رو در نطفه خفه كرد ! اما به نظرِ من بايد از مخالفينمون ياد بگيريم چطور فكر كنيم!
    در هر حال خطِ سياسي من مشخصه! يك اصلاح طلب ميانه رو هستم و از گفتن اين نه تنها واهمه ندارم بر خلاف خيلي ها!!!! بلكه افتخار مي كنم كه خودم به تفكراتم اعتقاد دارم و براي رسيدن بهشون مطالعه كردم و نظريات مختلفو خوندم!
    بنده هم خبرگزاري فارس مي خونم هم ايسنا فعاليت دارم
    هم وطن امروز مي خونم هم اطلاعات و كيهان و اعتماد و آفتاب!
    پس شما نمي خواد فكر كردن به من ياد بديد!
    با تشكر
    اينجا سياسي نيست
    رنگ سياه سياست را به تته پته هاي اين ذهن پر درد من وارد نكنيد.

    پاسخحذف
  19. اولا ً با کلی خجالت و شرمندگی و عذرخواهی و من بمیرم تو بمیری... آخر! D:
    دوما ً اَاَاَ... چه خبره اینجا!!! (اشاره ی ظریفی بود به واپسین کامنتهای این پست!)
    سوما ً تا اونجایی که یادم میاد قبلا ً بهم گفتی این پست رو خـــیـــلـــی دوست نداری. پس باید بگم که الان فهمیدم سلیقه مون چندان یکی نیست چون من از این پست خـــیـــلـــی خوشم اومد (:

    پاسخحذف