۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

فرشته



ديريست فرشته ها كم به سراغم مي آيند
گاهي پر از كلمات يخ زده ام ....
و گاهي پر از آواز غمگيني كه چشم هاي خيسم در آئينه مي خواند
فرشته با من سخني تازه كن از بودن
در رسم ِ عشق تو آسماني بودي و من در زميني پست سكني مي گزينم ....
در رسم ِ عشق تو هستي و مرا بس است با سهم با تو بودن
با تو خوبست پيله هاي تنهايي را پروانه وار پاره كردن
پروانه اي سرگردانتر از ابرهاي اين حوالي!
گريان تر از ابرهاي باراني شب هاي ساحلي
سخني بگو از برايم
از اضطراب كوچه باغ هاي بيقراري
از فرشته بودن
*
بانوي غم
88.08.02



۱۴ نظر:

  1. فرشته ها بي قرار نمي شوند

    فرشته ها مضطرب نمي شوند

    :-)

    پاسخحذف
  2. سلام سارا عزیز ...

    بیشتر از اینکه به مطلبت دقت کنم از این خوشحالم که بالاخره برگشتی و نوشتی ..

    راستی من هم بروزم .. سر بزن

    پاسخحذف
  3. آجی به خودت نگاه کن ، با همون چشمای خیس تو آیینه نگاه کن ، آره آره تو خودتی ، تو خودت یه فرشته ای ، فرشته خود تویی

    پاسخحذف
  4. فرشته بودن و کوچه‌های بی‌قراری؟
    نمی‌شه. می‌شه؟

    پاسخحذف
  5. ای کروبیان! بیایید سخن بگویید
    از شادی
    سخنی پر از احساس
    و احساس های خوب

    پاسخحذف
  6. تنها کسی که فرشته ای دیده باشد می تواند در وصفش بگوید
    پس من می توانم ....
    اما تو ....
    تو که خود فرشته ای چگونه از فرشته ها میگویی ؟

    پاسخحذف
  7. يك فرشته فرشته خواهد بود . جهان فرشتگان جهان آرامش ، رؤيا و سرخوشي است . خاطر لطيف فرشته ها با كلمات لجن مال شده ي اين جهان آلوده نسازيم .

    متن لطيف و قشنگي بود . موفق باشي .

    پاسخحذف
  8. ***


    من به تو فخر می فروشم ای فرشته ، جبر الهیست که باعث می شود تو عاشق باشی ، اما امروز من به اراده خویشتنم عاشقم و به رنجی که می کشم می بالم ...

    آری من به تو فخر می فروشم ، به تو که نیمه شب های بی نفس مرا از لابه لای طاق آسمان نظاره می کنی ، تو عاشقی و من نیز .

    اما فاصله ایست از زمین تا آسمان میان عشق من و عشق تو .

    صدای خدا را از خودش خواهم شنید ...


    ***
    Elham
    ***

    پاسخحذف
  9. salam doste khoobam khili ziba minevisid
    vaghean lezat boordam
    man adress in weblog roo az yeki az dostaii samimitoon gereftam va vaghean baiad begam aalie
    movafagh bashid

    پاسخحذف
  10. كاش بتوان هميشه فرشته مسلك ماند...
    آنگاه است كه نام "انسانيت مطلق" را بر ما خواهند گذاشت و تو ناخوداگاه حاوي بال و هاله ميشوي :) و به اوج ميروي...
    موفق باشه بودندي دندي!:سي دي په له ير!

    پاسخحذف
  11. خیلی گشتم که یه جمله بگم در وصف این پست ولی چیزی نیومد جز :
    زیبا بود

    پاسخحذف
  12. بابا آدم آشنا میبینم! شینیل جان رو عرض میکنم (: پس جمع مون حسابی جَمعه D:
    راستش این پست به اندازه ی قبلی سر ذوقم نیاورد ولی باید بگم که جدا ً خوندن این نوشته ها بعد از چند وقت خالی از لطف نبود (:

    پاسخحذف
  13. من از ستاره سوختم
    !
    مثل همیشه زیبا بود و عاشقانه پر از حس لطیف خوبه اینروزا از این نسیم بی بهره نباشم به دوستای قدیمی سری بزنم و تحمل این روزا یکم سبک تر بشه شعرت ته امیدهایی بهم داد
    ممنون

    پاسخحذف