۱۳۸۹ اسفند ۲۹, یکشنبه

بهار ِ من و تو



من بهار می شوم تو تنم را پر از شکوفه کن
*
به پيشواز سال مي رم
برايت صندلي را مي گذارم در كنار هفت سينم
بيا بيا پيش از بهار
*
امسال ديگر از ماهي مرده ام نمي نويسم ، امسال ِ من با مرگ ماهي سال هاي پيشينم شروع نمي شود
امسالم با "تو" آغاز مي شود
تويي كه شايد خانه ات با من سه پاكت سيگار فاصله باشد اما
دلت ....نزديك
***
بانو نوشت : خوشحالم كه امسال ستاره ي كم نور آسمانم تويي
دلتنگ نوشت : دلم عجيب براي 15 ام دي ماه 88 تنگ شده .... كاش مي شد زمان را برگرداند
خرگوش نوشت : من امروز متولد شده ام ...توسط بانو ....:دي ( تخم مرخ هفت سينم باهام دوست شده ، اما همش برا اينكه باهام حرف بزنه مي گه هويج ) ... :دي)

۷ نظر:

  1. 'امسال ديگر از ماهي مرده ام نمي نويسم'
    ye zamani arezoom bud...!
    na be onvane dust ya chizhaE shabihe in be onavane 2ta adami ke hamdigaro mishnasan eteraf mikonam khoshhal shodam hata age asan yadam nabud !

    پاسخحذف
  2. همیشه این شعر رو یادم میمونه.. که گرم شد با صدای گرم هایده که خودش م یه روزی اصلا فکر نمیکرد که اینطوری بشه و خلاصه حکایت همون طرفه که میگه چی فکر میکردیم و چی شد..
    "سال سال این چند سال.. امسال پارسال پیرارسال.. هرسال میگیم دریغ از پارسال.."
    آره.. هرسال میگیم دریغ از پارسال..
    اما امسال م مثل همه ی سالا میام پای هفت سین، چون اگه پای اونم نشینم که دیگه به درد مرن هم نمیخورم..
    اما همه ش سیاه نیستا.. به حرمت سبزی سبزه و رنگای خوشکل تخم مرغا که سر سفره آدم و به خنده میندازه که فکر میکنی، میبینی که چیزی که زیاده، امید و جای امیده.. راستی گفتم تخم مرغ، تخم مرغ، تخم مرغ، تخم مرغ.. آهان نیمروم رو گازه الانم سوخت.. گرسنه موندم.. خیالت راحت شد!؟.. میخواستی منو به حرف بکشی که ان تخم مرغمم بسوز!!!!؟؟..
    برم.. برم که به قول گفتنی اینا واسه من و تو نون و آب نمیشه.. برم یه تیکه نون خشک بردارم که تا اونم از دستم نرفته.. پاشم برم..

    پاسخحذف
  3. سلام دوست من وب خوبی داری در صورت تمایل من رو با نام " ئبلاگی برای علاقه مندان به تئاتر و نمایشنامه نویسی" لینک کن و خبر بده به چه نامی لینکت کنم
    www.ariyayi.blogfa.com

    پاسخحذف
  4. من خیلی دلم یه دونه ۵۰دی می‌خواد... :-(
    یه کم غمگین نباش بنده خدا! چه خبره مگه؟!
    زندگی کن لذّت ببر! والّا! ;-)
    ـ

    پاسخحذف
  5. وبلاگتو میذارم تو فیوریتام خیلی از شعرات خوشم اومد
    مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    پاسخحذف
  6. روزهای پایانی امسال نیز جامه پیرش را به بیرون میفکنیم،وبرای سال نو آب و جارو میکنیم...وای بر ما که خود بیوفا و بیمحبتیم و از یکدیگر انتظار وفا داریم...



    حضرت امین الله (ع)

    پاسخحذف