۱۳۹۲ مرداد ۴, جمعه

عشق هزینه دارد ، عشق درد دارد ، عشـــــق عشق است .



دوست داریم همه ی قصه ها را کش بدیم ، دوست داریم ته داستان های بی انتها رو ادامه بدیم ، دوست داریم شازده کوچولو به گلش برسه ، دوست داریم جودی آبوت با بابا لنگ دراز هر چه سریع تر به هم برسن ، دلمون می خواد گل ِ بره توی دروازه ِ و سوباسا قهرمان ِ قصه باشه ، ولی خب زندگی همیشه اینقدر دوست داشتنی نیست ....

بگذاریم در کوه ها بمانند ، بگذاریم آرام بگیرند ، بگذاریم جایی که دوستش داشتند آرام بگیرند ....

عشق هزینه دارد ، عشق درد دارد ، عشـــــق عشق است .

× بانو ×

یکم مرداد ماه گرم 92 

بانو نوشت : این میگرن ِ لعنتی از فروردین با من  ِ .... ول کن برو خونه تون
موسیقی نوشت : بچه که بودم از صدای کمانچه می ترسیدم ، حالا عاشقش شدم ، هیچیم آدمی زادی نیست ... " تو که نازنده بالا دلربایی


۱ نظر:

  1. دوست داشتن زندگی
    دوست داشتن چیزی که ظاهرش دوست داشتنی نیست
    و شاید باطنش اینجووری به نظر بیاد هم هزینه داره

    درد داره
    دردسر داره و
    عشق میخاد
    عشق داره اینجور دوست داشتن
    حالا هرچی میخاد مزخرف باشه



    پیش از رفتنت نگاه کن
    برفها در سردی نوک قله ها آرام میگیرند
    اما خیالی نیست
    من سالهاست به این سردی عادت کرده ام
    و میدانم تا عشقی نباشد
    هیچ برفی آب نخواهد شد
    و پیشانی این کوهها
    تا ابد سفید خواهد ماند...
    اما من
    سوگند خورده ام
    به گرمای دستت
    که بر بلندای پشانی سپید این کوهستان
    گرمای زندگی بنشانم

    همینجورنوشت هستی
    همین الان :)

    پاسخحذف